Pro neziskové organizace a sportovní kluby
Musíme něco platit, abychom byli na GIVT.cz?
Ne! Vaše registrace i celá spolupráce s GIVT.cz je pro neziskové organizace a sportovní kluby zcela bezplatná.
Zobrazit odpověď
Když naši organizaci registruji, jaké z toho pro nás vyplývají závazky?
V podstatě žádné. Nicméně - GIVT.cz je pouze nástroj, který byste měli aktivně využívat, abyste z něj dokázali pro svou činnost vytěžit co nejvíce peněz. Pomůžeme vám oslovit vaše fanoušky a podporovatele, aby si při nákupu na internetu vybrali pro podporu právě vaši organizaci.
Zobrazit odpověď
Organizace je zaregistrovaná, co se bude dít dál?
Na začátku je dobré přihlásit se na profil organizace a doplnit co nejvíce informací o vás – čemu se věnujete, komu pomáháte a třeba i na co příspěvky z Givtu použijete. Ať lidé ví, koho a proč podporují :)
No a pak už je ideální čas začít využívat GIVT.cz naplno. Oslovte svoje fanoušky na sociálních sítích, pomocí mailu nebo jim řekněte o GIVTu osobně. Čím větší počet lidí umíte oslovit, tím více jich bude při nakupování podporovat právě vás. Určitě jim doporučte, ať si do prohlížeče přidají našeho Pomocníka. Je to jednoduché rozšíření do prohlížeče, díky kterému vás nikdy nezapomenou podpořit na těch e-shopech, kde je to možné. Pomocníka najdete zde.
Také pro vás připravujeme podpůrné materiály, které pravidelně aktualizujeme. Jsou to různé grafiky, texty, videa nebo letáčky. Najdete je zde.
Cokoliv z toho se vám bude líbit, můžete použít.
Se vším vám samozřejmě velmi rádi pomůžeme. Pokud si nevíte rady - napište nám nebo zavolejte.
Zobrazit odpověď
Neznám přihlašovací údaje k profilu naší organizace
Pokud zapomenete heslo od vašeho účtu, můžete si vygenerovat nové přes tento odkaz
V případě, že si nejste jistí, pod jakým e-mailem byla vaše organizace zaregistrovaná, napište nám na info@givt.cz a my vám to zjistíme :)
Zobrazit odpověď
Kdy dostaneme peníze?
Přihlaste se na svůj profil na našem webu a klikněte na tlačítko Moje organizace. Ve statistice příspěvků uvidíte informaci o tom, jakou částku máte neodeslanou. Pokud bude tato částka vyšší jak 2 000 Kč, zobrazí se Vám v tomto sloupci tlačítko Vyplatit. Kliknutím na něj nám odešlete žádost o výplatu.
Po odeslání žádosti Vám na e-mail co nejdříve zašleme podklady k vystavení faktury (nebo ji vystavíme my za vás) a jakmile budeme mít fakturu vystavenou, pošleme Vám peníze na účet.
Zobrazit odpověď
Jak je ošetřeno, že vás nikdo nepodvede a vy nepošlete peníze na jiný účet nebo na falešnou neziskovku?
Při registraci zadáte IČ vaší organizace, které před schválením ověřujeme. Před prvním zasláním peněz vás požádáme o potvrzení bankovního účtu vaší organizace, abychom se ujistili, že peníze posíláme do správných rukou.
Zobrazit odpověď
Jak máme peníze od GIVTu zaúčtovat?
Peníze zasíláme skrze vystavenou fakturu. Příspěvky se fakturují jako odměna za aktivní podporu platformy GIVT.
Zobrazit odpověď
Mohu svými nákupy podporovat i svoji neziskovku?
Ano, samozřejmě! A doporučte GIVT i svým známým a kamarádům! Čím víc vás bude, tím lépe pro vás. Za rok 2022 se na českém internetu utratí přes 200 miliard korun. A díky GIVT.cz půjde část peněz i na podporu neziskových organizací. Není to skvělé?
Zobrazit odpověď
Jak zjistím, kolik peněz má na GIVTu moje organizace?
Po přihlášení (musíte se přihlásit pomocí stejného e-mailu jako jste zadali při registraci organizace) klikněte na tlačítko "Moje organizace" v pravém horním rohu obrazovky. Zde máte kompletní přehled o příspěvcích pro vaši organizaci (nákupy provedené dnes se započítají vždy až následující pracovní den).
Zobrazit odpověď
Proč jsou některé příspěvky čekající?
Když provede návštěvník portálu GIVT nákup a označí přitom vaši organizaci, daný e-shop (či affiliate síť) nám zašle informaci o tom, že tento nákup byl proveden a potvrdí nám jeho výši (a výši provize pro vás). Toto potvrzení některé e-shopy posílají téměř okamžitě, jiným to může trvat až několik dní.
Jakmile e-shop potvrdí, že byl nákup proveden, daná suma je vždy ve stavu "čekající". Vzhledem k tomu, že dle zákona má kdokoliv při nákupu na internetu ve lhůtě 14 dní od doručení zboží možnost odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu (a tedy stornovat svůj nákup), všechny platby čekají na potvrzení minimálně 14 dní (u některých e-shopů to však může být až v řádu měsíců). E-shopy (či affiliate sítě) posílají na účet GIVTu peníze vždy až po schválení nákupu.
Pokud byl takto provedený nákup v dané lhůtě nakupujícím stornován, je také příspěvek pro organizaci označen jako "storno" a není vyplacen.
Zobrazit odpověď